Sova sova sova. Vakna.

Dom senaste dagarna har jag sovit.
Inte för att jag velat utan för att min kropp tvingat mig.
Tror jag åkte på nån jädrans virus för nån annan förklaring har jag då inte.
Nu har jag börjat vakna upp och det är varmt ute.
Det är SÅ varmt.
Så allt man gör blir iofs roligare men tyngre.
Har fått munstycket till slipen så nu är jag igång igen på huset.
Finns mycket att säga om allt som händer runtikring mig men jag befarar massa ordbajsande och osammanhängande teman om jag skulle sätta igång nu så jag spar det till framöver.
Nu ska jag dricka massa vatten och se över mitt hår som har 2 kilo flisor med torkad faluröd på sig.


One Love




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0