Jag bestämde att..

Jag inte är sjuk längre.
Allt är ju relativt och jag lider hellre än känner att saker står och väntar på mig.
Sen så hostade jag inte upp lungorna inatt som jag gjorde förra natten så jag tar det som ett fullt tillfrisknande.
Jag bestämde att jag är frisk idag.
Så.
Det som legat på mitt bord ett bra tag är då att slipa klart väggjäveln som jag tjatat om i evigheter.
Den är nu klar och redo att målas.
Solen är ju här för att stanna verkar det som så målandet får vänta.
Men det känns förjävla skönt att jag kirrade väggen idag.
Stått på stor stegen och kört med special slipen som väger en hel del.
Solen låg på och det blev ett ordentligt pass.

Sen har jag grävt bort grästuvor som låg under gruset på uppfarten.
En heldag.

Strax blir det fisk till middag och jag ska efter det börja lägga lite trumspår.
Vad skönt det är när man bestämmer att man inte är förkyld längre.
Nästa gång jag blir förkyld så ska jag bestämma att jag inte har blivit det så slipper jag hela grejjen.







En liten update på solrosorna ..










One Love







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0