Info-bladet.

Jag ska sluta snusa igen.
Igår köpte jag en stock med mini snusar som i sig självt drar ned nikotinet åt mig.
Dom ska jag dryga ut så det blir mer olidligt.
Sen så blir det en lättare övergång till no more snus.

Min Iphone är paj.
Första dagen jag hade den brusade den lite men jag tänkte inte på det.
Andra och tredje dagen brusade den också så jag gick till butiken.
Dom sa att jag inte får en ny utan att den skickas till apple. (southpark avsnittet kolla).
Så jag sa att dom fick notera att jag kommit in och sen kommer jag in igen om det fortsätter.
En uppdatering på telefonen har gjorts men det är samma skit så den får åka till apple.

Jag har börjat måla huset.
Själva boxen till altanen är härmed klar.
Sidan som är jobbig att skrapa är inte riktigt klar men det kommer.
Blir sjukt snyggt när det blir målat.
Ser fram emot när allt är klart.

Bilen är på verkstan och blir lagad.
Besiktning nästa vecka.


Formen på mig är bra.
Jag löptränar i princip varje dag.

Är nu inne i min 2a fördjupningsfas i trummorna.
Nu börjar det bli kul och inspirerande.
Skönt att slippa ha allt för stor prestationsångest.

Ska börja arbetsrehabben nästa vecka.
Inte en dag försent.

Har hittat en möbel-tapetserare utbildning i Piteå.

Snart är trappen klar.




Uppdatering.



Nu vet du allt om mig.








One Love




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0