Nu har jag 2.

Åkte iväg igår på en helt klart iförglömlig resa för att titta på den blåa saaben.
Historien om resan tar vi nån annangång men måste då förtälja att jag köpte bilen.
För en billig penning fick jag mig en reservdels-bil.
Ska bla plocka dörrar och diverse inredning från den blå till min vinröda och sen lite motordelar.
Riktigt bra motor i reservdels-bilen.
Så, i framtiden om det dyker upp nåt som jag behöver så behöver jag förhoppningsvis inte leta så långt.
Tycker om den blåa färgen jätte mycket på reservdels-bilen men när jag är klar med allt fix på min vinröda så ska den lackas om till den fina blåfärgen.
Så om ett tag så blir det som jag vill.
Måste bara jobba lite för att komma dit.

LagarostSKILLS here I come!






One Love




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0