Jag hade en gång en blogg.

I mitt liv just nu händer väldigt mycket men samtidigt väldigt lite.
Jag är i nån fas som jag försöker komma snygg ut ur.
Alltså, jag mår bra men det är mycket i mitt huvud och jag försöker göra mitt bästa för att vinna.
Intervallträning är nåt som får mig att överleva tex.
Det bränner i kroppen och jag blir lugn av träningen.
Är på jobbet och träffar roligt folk som gör mig glad och lär mig allt från himmel och jord.
Jag låtsas att jag snart kommer att ha en egen häst på gården.
Har redan planerat vart stallet, alltså lösdriften skall stå och med ögonmått dragit hur stor hagen skall vara.
I verkligenheten så kanske jag har skaffat mig en sköthäst som står nånstans i piteå.
Men jag gillar att spåra i tanken.
Målningen på huset är strax klar, troligtvis imorgon då mer färg införskaffas.
Trumslageriet hänger med. Just nu tränar jag mycket paradiddlar och tränar inför inspelning och mer ideer.
Jag har färgat håret.
Jag har numera en cruelladeville frippa.
Blond snelugg och svart resterande, jävligt snyggt må jag säga.




Ser just nu ut som att en 4 åring har målat huset.
Det tog slut färg igår men imorgon kan vi stå för det.




One Love








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0