Fredag och lite höst.

Idag på jobbet så fick vi in lite grejjer som var sönder eller lagade så jag fick med mig dom hem då vi försöker att inte sälja saker som är lagade och i det här fallet nåt som behövdes lagas.
Vasen var lagad och skålen med lock lagade jag när jag kom hem.




Under sommaren har jag fyndat lite som jag inte har lagt upp..
Här kommer lite bilder..




Gör sig väldigt fin i hallen där nycklar och dylikt kan samlas.




Fin tavla.




Tjusig klocka som tyvärr inte fungerar.
Ska lagas.




Tror dom kallas för äggkorg men den är sjukt fiffig för man kan ha fikabröd i den eller andvända den som underlägg till kaffepannan mm.



Efter en väldigt händelserik vecka så tar jag fan helg!








One Love




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0