Snuset

Jag har nog inte förstått hur mycket jag snusar på ett dygn.
Nog vet jag att det är mycket men då kanske inte insett hur mycket det påverkar mig.
Nu har jag börjat en ny session där jag kör varannan nikotinfri och försöker förhala den riktiga snusen varje gång.
Jag har lyckats hålla mig i 2 timmar som längst och det är påtagligt att det är jobbigt.
Blir låg och ledsen för minsta lilla.
Snus deppig.

Men jag vet att jag snart ser ljuset för att vara så beroende som jag är ska man inte vara.
Kan väl tycka att det är ett dåligt val att välja snus neddragningen mitt i all flytt och vinter men det är väl aldrig rätt tillfälle för att dra ned/sluta snusa.
Jag tänker och fokuserar på att jag kommer att spara pengar framöver genom mindre snusinköp och jag kommer att bli piggare och mindre kemiskt glad.

Återkommer om nån vecka hur det artar sig.


One Love





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0