Mötet

Innan jag åkte till umeå i fredags så stannade jag en snabbis i  skell för att träffa min kontaktperson som jag har iom sjukskrivningen.
Vi har setts mer eller mindre under ett års tid då jag varit bosatt i skell.
Nu under sommaren har vi inte setts alls på grund av att han haft semester i 3 månader och jag har varit från stan den senaste månaden så vi har inte setts på 4 månader.
Vi träffades då i fredags och han ville veta vad jag har gjort i sommar och så vidare, jag berättade att jag skulle flytta från skell och förklarade att jag ville ha en smidig flytt ang allt pappersarbete, ja så smärtfritt som möjligt.

Det värsta jag vet är när fel person är på fel ställe.
Han är på fel ställe.
Ung och utan erfarenhet.
Det är okej att vara ung och vara utan erfarenhet, men erkänn det då.

Totalt disrespect och jag får genast bli stressad och må dåligt.
Jag vill ha raka puckar och veta att saker blir gjort som det skall göras.
När jag flyttade till skell så tog det 3 månader innan remissen gick igenom och det var onda bråda tider.
Nu är det iofs andra tider och jag är inte på samma ställe som jag var då, men det är en ren princip sak.

Gillar inte lathet
Lathet är inte respekt

Nu ska jag på Kupan och hjälpa jonas köpa ett köksbord.



One Love






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0