Im back

Helgen spenderades i Pajala.
Har nog aldrig varit i pajala i vuxen ålder så det kändes kul att dra iväg.
Fågeln skulle jobba å jag ville kolla på, men det var inte så jävla kul i slutändan.
Det är nåt med mindre ställen, jävulskt konstigt folk men självklart med vissa guldkorn.
Fick se en jätte fin studio där dom repade och fick nästan en känsla att det var ett andra hem, gillade.
Precis så vill jag ha i mitt hem, massa yta att sväva ut på.

Bjuder på en fin bild från pajala



Fin bild.
Vill se mer sånt av pajala.


Idag är det vinter och jag och Ebba har varit ute i snön och yrat, jag gillar vintern.
Ebba däremot måste få sig ett par skor innan hon fryser tassarna av sig stackarn.

Iveckan ska det hända grejjer.


One Love










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0