DAG 2

Idag fortsatte jag i samma anda med packningen och balanserade upp tvättstugan i samma veva.
Sjukt nöjd över mitt arbete då jag anser att jag gjort väldigt mycket på lite tid.
Var med Linda halva dagen medans 1a tvätten tvättades (3 timmar) i den nya maskinen i tvättstugan.
Senare på eftermiddagen har jag lyckats packa 8 flyttlådor med massa porslin, tömt i princip hela köket.
Raidat i förrådet där jag packat och sorterat ut massa skit som skall slängas.
Effektivt.
Åkte med räserbilen till krysset och fick mig en välförtjänt middag.

Lite bild bevis:








Elit


One Love



Kommentarer
Postat av: Hella

Ja fy farao vilka dårar det finns. Men men dom finns ju över allt.

Vart har du tänkt ta vägen?

2010-11-04 @ 15:49:56
URL: http://helenahardcore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0