Piteå getaway

Efter en medvetet lugn vecka med nästan enbart southpark och gym besök så avslutades veckan med en AD spelning på nocks och fick hänga med fint folk som gjorde mig glad.
På söndags morgonen blev det tidigt och jag följde med Mr Ptr till Piteå.
Efs och gospelkör stod på schemat, så jag klappade hand i pingst bänken och Ptr spelade jesus-Bas.
Efter Jesus gigget käkade vi massa mat och tog igen all sömn.
Jag tror jag tog igen en veckas sömn för det enda jag gjorde igår var att äta mat och sova.
När jag tänker efter så har jag nog sovit 15 timmar i sträck och orsaken till det är att jag fått slappna av.
Har haft väldigt svårt att sova hela förra veckan, jag är tacksam, tack Gud.

Kommer att stanna i Piteå tills på torsdag och ha det bäst ett tag.

Its a country you tull!


One Love







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0