Stuff

Mina veckor fylls med träning för det mesta, och det gör mig glad och harmonisk.
Har blivit allt från Boxersice till AfroPowerDance mm.
Vi sket i Kickboxningen :/, inte för att det var tråkigt men mer för att gymmet vi är på nu hade ett ruggigt bra erbjudande.
Jag kan känna att jag saknar KB:n, saknar ögongodis och saknar spring/knäböj maskinen som bara finns där!

Jag får leva med mitt val och gå lös på mitt nya gym istället.

Skaitade in på Bodystores hemsida och jag vill klicka hem så mycket bra.
Efter varje träning dricker jag proteindrink i vanlig ordning och det började jag väl med för nåt år sen, måste säga att jag märker sån effekt av detta. Blir lika facinerad fortfarande.
För ca 2 månader sen beställde jag Acai tabletter från bodystore, och dom funkar jätte bra dom med.
Dom får mig att känna mig piggare och jag tror jag ser en förändring i min huds lyster.
För det är de dom ska göra, Acai är ju världens nyttigaste frukt och jag har dom i kapslar, underbart.
Hursom, jag vill ha massa mer häxpreparat från BS, men jag ska vänta tills efter julen.

Igår var vi och dansade Afro vilket alltid är najs, massa rump moves och man känner sig som en masai kvinna.
Ikväll blir det Power pass, styrka och uthållighet.


*One Love*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0