Snön och allt annat har kommit ..

Igår snöade det hela dagen och hela kvällen, så nu finns snön på plats och kylan är påtaglig.
Födelsedagen blev en bra sådan och tror jag aldrig ätit så mycket tårta som jag gjorde igår, den var för god!
Imorse när jag vaknade upp kändes det tungt och jag befarar att ett förkylningsvirus är påväg, har ju varit matt från och tillbaka i en vecka så det är väl dags.
Träningen i måndags var jobbigare än vanligt och det brukar betyda nån slags svaghet i kroppen..
Så idag blir det lugna puckar med te och bara hemmavid aktivitet.

Har ialf efter många om och men, med hjälp av kusiner och lillasyster fått tag i biljetter till juldagen i skäläftää!
Det känns najs, kul att gå ut i skellefteå och kul att gå ut på just juldagen.
Jag ska iofs göra en smyg premiär på fredag med Linda och hennes kompisar, kolla läget
Blir en häktisk fredag, först till ume och göra en visit på Läkarhuset och sen till fabriken och hälsa på och hämta lite stuff, göra lite hembesök och sen tillbaka till skäläftä och gå på fest..
Livet är hårt när man är utbränd, keep up keepin up som Joe Dirt skulle ha sagt.

Nu orkar jag inte mer, ska dricka te och hångla med soffan

One Love




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0