Julfirande ?!

Linda har bjudit in mig mamma och syrran till dem på jul.
Mamma och Evo tyckte det var en god ide, så vi kommer att åka dit och jula!
Lite anderbygds släktingar, känns kul för det var ett bra tag sen jag hade en riktig jul på "hemmaplan", elr ialf med mamma och Evo. 
Vi diskuterade idag om hur upplägget på dagen ska se ut, och eftersom mamma jobbar på dagen i vanlig ordning på julafton så åker vi nog till lövånger och jular där en sväng.
Igentligen är jag ju inte alls sugen på att fira jul, och har nog inte varit på väldigt länge med känner att det är dags att ställa upp och representera, sen blir det nog kul faktiskt!

Jag ska leta upp nån löjlig tomtedräkt till Ebba, förmodligen blir hon sur och kommer att köra "Talk to the hand" hela julafton, men får hon korv när julmaten åker fram så glömmer hon nog mitt övertramp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0