Its Fredag och jag har små pepp ..

Igår blev det inget Loveanger, jag drog på gymmet och körde ett Power pass istället och tuktade mina ben i benpressen. Jag behövde min dagliga dos av träning, så jag prioriterade det.
Har kommit fram till att jag mår bäst av att träna ett pass varje dag, märker så grymt stor skillnad på mitt humör och jag är inte en sån som sitter still.
Märker även att även fast jag somnar sent i vanlig ordning så vaknar jag som en klocka när jag tagit ut mig på gymmet på kvällen, inte att jag är slut och somnar snabbt och gott utan det ter sig så att jag behöver mindre sömn och vaknar i ottan.  Har jag löst min tes??

Så ialf så tänkte jag att nu när jag ändå är vaken så är det ju ett ypperligt tillfälle att göra det jag inte gjorde igår.
Ska hinna iväg på berg hike med mamma efter lunch och sen yoga med Linda på eftermiddagen.
Lämnar nog Lill strumpan hemma eftersom hon snart börjar löpa, och eftersom hon vanligtvis blir less på Putin efter en halvtimme, lär det ta 10 minuter så står hon vid dörren och ska åka bil därifrån.
Nåväl, dags att ta tag i dagen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0