Helt sluuuut, och snart smäller det!!

2 hårda pass efter varann gjorde susen, jag blev piggare och kände att jag levde oerhört mycket.
Sitter som på nålar nu, snart får vi äta CHOKLADTÅRTA och jag kanske får mig en liten prezent!!
Hoppas på lite kapital så jag kan slå till på mina span på tradera...


Denna ska jag försöka ro hem åt Ebbot så hon får det varmt i vinter, skadade ju inte att den var hur söt som helst

 

Väskor kan jag inte få nog av och denna skriker tant och vintage så jag blir alldeles till mig, Iwant it!!

 



Hittade den perfekta outfitten till annandagen? nyår? SAILORGIRL !! Men jag måste nog kompletera med en liten blå spets kjol?! Är min tanke ialf, tror det skulle bli pricken över i:et
Svarta strumpor och vita klackisar!

Vi får se hur det går!


Kommentarer
Postat av: Jessie James

sexyyyy nyårs outfit ;)

2009-12-15 @ 02:18:38
URL: http://jessiemodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0