Helgen

Helgen har varit ganska jobbig, har varit hemma men jag har ändå fått tampas med jobbigheter.
Känner mig helt slut och matt nu idag, men jag ska ta det lugnt idag och bara chilla.
Tänkte dra och träna ett pass med eftersom gymmen i skellefteå stänger så tidigt så hoppar jag till imorgon då  mina obligatoriska träningsdagar sätter igång.
Men jag är ju den jag är så jag tror jag och Ebba ska åka och starta ett kafferep hos nån.

Har nyss gjort en "jojocappo" som jag ska suga i mig, det är cappoccino pulver, vatten, tok vispat med min elminivisp så skummet verkligen kommer fram, sen socker på det !!
Väldigt gott, och tror bestämt jag ska ta med mig den där lill vispen vart jag än åker, den är genialisk!

One Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0