Hej å hå, allt rullar på ..

Idag är det måndag och jag har mycket i mitt huvud.
Livet i skellefteå är bra för mig, det är lugnt och jag har det bra bitvis med min träningspepp och mitt ökade intresse av att vara social.. det är bra att det har kommit tillbaka lite.
Boendefrågan är fortfarande på bordet, kanske inte ultimat att bo hemma hos mami men jag ser det som är bra med det och jag tror det är bra att vi är nära varann och får umgås för en gångs skull, utan att överdriva.
Men med det sagt så kan jag lägga till att det är jobbigt också, jag vill ha min egen yta där bara jag är.. men jag väntar nån månad till.

Ringde läkarhuset imorse, jag ska nog gå till dom ändå ang tatueringen.
Jag kommer att få en ny arm och ett litet ärr på vaden i slutändan med det kan jag leva med.
Kanske en till orsak att bo kvar här ett tag, för det lär stretcha ekonomin lite.

Annars så sitter jag nog mest och väntar på att mina planer till aktivitet ska skrida till verk inom kort så jag inte dampar ur helt. FK tar tid på sig som vanligt, men direkt dom klubbar klart så är det bara att köra.
Börja på solvik och läsa matte, glida och göra nåt konkret på dagen som stimulerar min väg tillbaka.
Jag är ju inte redo att sluta vara sjukskriven, men jag vill vara mittemellan. Kunna om jag vill, och inte behöva när jag inte kan. Så kan man få göra, och ha sin vardag om man får igenom ett så kallat aktivitetsstöd.. det väntar jag på nu.
Får se vad som händer..

Och en helt annan grej, John Mayer har släppt ny platta .. den ska jag lyssna på nu.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0