Ett ev suicid kommer att inträffa idag!

Alltså mycket kan man bli less på men nog fan är det myndigheter och olika instanser man vill gå lös på mest när det har hänt nåt, för dom brukar ju vara roten till allt ont.
Min kontakt vid sjukhuset har inte hört av sig på flera veckor, jag är inte den som är tjatig elr neady så jag har bara kört mig grej. Försäkringskassan har börjat sitt månads tjaffs med mig, men det beror nog mest på mitt sjukhus lags kassa uppstyrning.
Fick veta idag att min kontaktperson inte är min kontakt längre, vilket förklarar hennes senaste kassa beteende.
Men grejjen är den att jag har ju jätte mkt som ska styras upp och det är sånt min kontakt skulle styra.. vad fan händer med mig nu??

Hon skickade ett ganska långt mail där hon som vanligt höll sig neutral och tråkig trotts mitt ganska provocerande mail som jag skickade för 4 dagar sen.
Såå jag mailade ganska direkt tillbaka imorse och skrev:

"Jaha, det förklarar ju ditt totala ointresse av min situation, du ska byta jobb!
Grattis och Lycka till i framtiden!

Mvh/Johanna"

Vad som är viktigt att komma ihåg i detta att det är jävligt viktigt för mig att ha en sån här kontakt och det är väldigt viktigt att jag kan lite på denne person, och åter igen så faller det för mig.
Visst att hon ska byta jobb, men alltså hon har inte hört av sig till mig ordentligt sen i början av sommaren.
Man tappar must!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0